OVERTUIGD VAN ONZE ORGANISATIE? 

HIERONDER LEEST U WAT U KUNT VERWACHTEN:

U GAAT DE STAP ZETTEN OM ONS UIT TE NODIGEN VOOR EEN VRIJBLIJVENDE OFFERTE

Stap 1:   "Offerte aanvraag" U dient uw offerte aanvraag hieronder in, wij nemen binnen 3 werkdagen telefonisch met u contact op voor het maken van een inventarisatie afspraak bij u op locatie. In ons telefonisch contact stellen wij u vragen over het object, de te reinigen oppervlakten en overige informatie die voor ons noodzakelijk is om de inventarisatie afspraak voor te bereiden. Vervolgens leggen we de data en tijd vast dat wij vrijblijvend bij u op locatie langskomen voor de inventarisatie.

Stap 2:   "Inventarisatie bij u op locatie" Op de afgesproken data komen we bij u op locatie langs voor de inventarisatie. Wij gaan u gericht vragen stellen betreft de wens en doelstelling van de reiniging, tevens beoordelen we de staat van het te reinigen oppervlak. Belangrijk is daarbij de kwaliteit die u wenst van de reiniging, dit is mede afhankelijk van de doelstelling die u heeft. Naar aanleiding van de wens en de doelstelling bepalen we de classificatie van de reiniging: prima, beter of best. Aansluitend gaan wij het buitenterrein beoordelen om te bepalen met welke hoogwerker of kraan wij de werkzaamheden gaan uitvoeren, dit komt bij akkoord offerte in het plan van aanpak waarbij veiligheid van omstanders en toegankelijkheid van uw buitenterrein de hoogste prioriteit zijn.

Stap 3:   "De Offerte" Nadat wij bij u op locatie zijn geweest voor de inventarisatie ontvangt u van ons binnen 5 werkdagen de uitgebreide offerte per onderdeel gespecificeerd zodat u precies weet waar u aan toe bent. In deze offerte omschrijven wij de geveldelen, de probleemstelling en de juiste oplossing om uw gevel weer in topconditie te krijgen.
Kunt u zich vinden in ons voorstel en professionele aanpak van het voortraject rest alleen uw handtekening nog onder de offerte, wij zien uw aanvraag met belangstelling tegemoet!